کلبه‏ عشق و امید و آرامش

کلبه‏‎ای که پذیرای عاشقان است برای امیدواری و رسیدن به آرامش

کلبه‏ عشق و امید و آرامش

کلبه‏‎ای که پذیرای عاشقان است برای امیدواری و رسیدن به آرامش

عشق و روابط جنسی


به طور کلی، روابط جنسی علاوه بر لذت شهوانی که دارد، می‏‎تواند باعث به وجود آمدن عشق میان همسران شود؛ البته به شرطی که هدف طرفین از برقراری رابطه‏‎ی جنسی، تنها ارضا شدن نباشد.

اگر رابطه‏‎ی جنسی تنها به نیت ارضا شدن باشد، لذتی زودگذر و برای دقایقی کوتاه خواهد داشت؛ اما اگر این رابطه از روی دوست داشتن باشد، لذتی چند برابر و ماندگار نصیب زوجین ‏شده و عشق میان آن‏‎ها پر رنگ‏‎تر می‏‎شود.

فداکاری در رابطه‏‎ی جنسی، مهم‎‏ترین مسأله است. هر رابطه‏‎ای در زندگی زناشویی، دوطرفه بوده و شما نباید تنها سعی در ارضا کردن خود داشته باشید، بلکه هنرمند در این رابطه، کسی است که برای  همسرش ارزش قایل شود.

یادتان باشد که حس شهوت از غرایز انسان است و لذتی زود گذر دارد، اما عشق در زندگی، حسی جاودانه و شیرین است و لذتی ماندگار خواهد داشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدی دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

با سلام به آقای استادی مقدم و تشکر از زحماتی که برای صفحه کلبه آرامش و این وبلاگ می‎کشید. برای شما آرزوی موفقیت بیشتر می‎کنم.

سلام. همراه عزیز! از ابراز لطفت ممنونم و برای تو و همه‎ی همراهای کلبه، سلامت و خوشبختی آرزومندم.

[ بدون نام ] جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 08:36 ب.ظ

سلام آقای استادی مقدم...
روز تولدم غافلگیرم کردید...بابت تبریکتون خیلی خیلی ممنونم....اون پیامک خیلی بهم چسبید....اینجا گل نداره .بهتون یه دسته گل رز قرمز هدیه میدم...
و اینکه این مطلب جدیدتون:نمیخونمش.گاهی وقتا حس میکنم یه سری چیز ها رو تا یه حدی باید بدونم و وقتی از اون حد بگذره دیگه بد میشه!(مجردم دیگه!)این از اون وقتاست...اما همیشه وطلبای صفحه تون رو میخونم...
پایدار باشید استاد عزیز....

سعیده خانوم! سلام و تشکر از لطفت.
اما به نظر من این مطلب از اون دسته مطالبی نیست که گفتی؛ به‎خصوص که هرچند مجردی، ولی تو بیست و سه سال رفتی و در آستانه‎ی ازدواج هستی، پس تو و دخترایی در این سن و سال (و نیز پسرا)، باید یه سری مطالبو بدونین تا آگاهانه‎تر وارد زندگی زناشویی بشین.
از خداوند بزرگ و مهربون می‎خوام که برای تو و همه‎ی دخترا و پسرای همراه کلبه، ازدواج خوب و خوشبختی رو مقدر کنه.

منیژه نباتی دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام عموی مهربون و باوفا و خوش قلب کلبه ی عشق
از اینکه ما جوونا رو در مورد مسائلی که بهمون مربوط میشه و باید حتما بدونیم اما خب به دلایلی شرم و حیا نمیذاره از خانواده و دوستامون بپرسیم آگاه میکنید ممنونم
شما عند اقاها و عند معرفت هستید عموی گلم
از ته دلم دوستتتتتتتتتون دارم عمممممممممممممموووووو

سلام. منیژه خانوم! از اظهار محبتت ممنونم.
امیدوارم بتونم به شما همراهای کلبه کمک کنم که با دید بازتری ازدواج کنین و زندگی عاقلانه و عاشقانه‎ای داشته باشین. موفقیت و خوشبختی همه‎ی بچه‎های کلبه، آرزوی همیشگی منه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد