کلبه‏ عشق و امید و آرامش

کلبه‏‎ای که پذیرای عاشقان است برای امیدواری و رسیدن به آرامش

کلبه‏ عشق و امید و آرامش

کلبه‏‎ای که پذیرای عاشقان است برای امیدواری و رسیدن به آرامش

باورهای غلط درباره‏‏‎ی عشق

۱. اگر عشق واقعی باشد، در همان ملاقات نخست معلوم می‏‎شود!

واقعیت این است که برای ایجاد دلباختگی، یک لحظه هم کافی است، ولی برای ایجاد عشق واقعی، مرور زمان از ضروریات است.

عشق در نخستین نگاه، احساسی است که نسبت به جنس مخالف پیش می‏‎آید و در حقیقت عشق نیست. این احساس، معمولا شدید است و گاهی با عشق اشتباه گرفته می‏‎شود.

۲. همسر مطلوب از هر نظر انسان را ارضا می‏‎کند!

از اشکالات این باور این است که شما به همسرتان فشار می‏‎آورید که برایتان همه چیز و همه کس باشد. برای مثال، خانمی از شوهرش می‏‎خواهد که در همه جا همراهش باشد (شرکت در بعضی مراسم، پرسه زدن در بازار و فروشگاه و…)؛ در حالی که ممکن است شوهرش هیچ علاقه‏‎ای به انجام این کارها و تمایل چندانی به همراهی همسرش در این امور نداشته باشد.

واقعیت این است که همسر مطلوب، بسیاری از نیازهای ما (و نه همه‏ ی آن‏‎ها) را برآورده می‏‎کند، اما نیازهای خاصی هم وجود دارد که باید توسط خود ما یا افراد خانواده و دوستانمان برطرف شود.

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا از رشت سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام عمو جون. خوبی شما؟ منم خوبم. مطالبتونو خوندم. عالی بود خوشم اومد. واقعا میگم. به همون دلایلی که تو ایمیلم گفتم بعد از مدتها اومدم به وبلاگتون. مطالبتون قشنگ و آموزنده اند. تبریک میگم. همیشه پایدار باشید.
تبسم تو تجسم همه ی خوبی هاست
به تبسمت سوگند شاد بودنت آرزوی من است...

سلام. زهرا خانم! از لطفت ممنونم و خوشحالم که از مطالب خوشت اومده. امیدوارم خوشبخت و موفق و شاد باشی.

زهرا از رشت سه‌شنبه 15 شهریور 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

دوباره سلام.عمو جون میخواستم بپرسم که حالا که تمام حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به کلبه ی عشق و امید و آرامش میباشد!! اگه ما از یه مطلبی خوشمان آمد و از خواندن آن احساساتمان شعله ور شد و آرامش بر وجودمان حاکم شد!! نمیتونیم تو دفتر شخصیمون بنویسیمش؟؟؟؟ البته با ذکر منبع

دوباره علیک سلام. استفاده از مطالب «کلبه‏‎ی عشق و امید و آرامش» برای کسایی که عضو و همراه کلبه هستن، آزاده؛ البته بهتره با ذکر منبع باشه.

منیژه نباتی چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام برادر
بعد از فاصله ای دوباره مطالب دلنشین شما رو خوندم ممنون
نظرات و پیشنهادای شما چنان تو زندگی شخصی من تاثیر مثبت گذاشته که لازم دونستم از این طریق هم صمیمانه ازتون تشکر کنم.
شاید همین روزا اگه خدا بخواد مزدوج شم
و شاید نفر بعدی که عضو کلبمون میشه همسر من باشه
داداش به اندازه ی یه دنیا و بیشتر از دنیا دوستون داریم
همیشه سلامت باشین

سلام. منیژه خانم! از اظهار لطفت ممنونم. این که می‏‎تونم یه کم تأثیر مثبت تو زندگی همراهای کلبه داشته باشم، منو برا ادامه‏‎ی کار دلگرم می‏‎کنه. امیدوارم تو و همه‏‎ی همراهای دم بخت کلبه هرچه زودتر ازدواج کنین و خوشبخت بشین.

میسنا یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://kolbeye-aramesh.blogsky.com/

جالب بود
اما کو گوش شنوا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قبول دارم که همه گوش شنوا ندارن، اما گوش شنوا هم پیدا میشه که حرف منطقی رو بشنوه و بهش عمل کنه. موفق باشی.

شکوفه اصلی نسب پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام عمو جون..حال شما؟
چه کلبه آرامش بخشی...قول میدم همیشه بیام...درست همونی بود که انتظار داشتم
مطالبتون عالیه...موفق باشید

سلام. شکوفه خانم! ممنونم که به من لطف داری و خوشحالم از برآورده شدن انتظارت؛ اما راستش خودم خیلی راضی نیستم، چون با وجود مشغله‏‎ی زیادی که دارم، فکرای خوبی داشتم و می‏‎خواستم سریع اجرا کنم، ولی چون همراهای کلبه کمتر از توقع من سر زدن و نظر دادن، یه کم دلسرد شدم و تلاشم رو کم کردم، تا ببینم در آینده چی میشه. در کنار همسر گرامی و پسر کوچولوت خوشبخت باشی.

شکوفه اصلی نسب جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام عمو جون..خوبید؟؟؟
آره حق با شماست ..اما شاید بعضی ها به اینترنت دسترسی ندارن..یا مثل من مشغلشون زیاده...اما امیدوارم کم کم واسه بچه ها هم جا بیفته تا بیشتر وقت بذارن
کلبه زندگیتون سرشار از آرامش

سلام. منم امیدوارم بچه‏‎ها بیشتر سر بزنن و نظر بدن تا من برا آباد کردن این کلبه هم بیشتر انگیزه پیدا کنم. موفق باشی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد